لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
ساری: منتظر استفاده از سه مهاجم در این بازی بودم

ساری: منتظر استفاده از سه مهاجم در این بازی بودم

یوونتوس که پیش از این به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده بود توانست برابر بایرن لورکوزن نیز به برتری دو بر صفر دست یابد. مائوریتزیو ساری در خصوص استفاده از سه مهاجم در اواخر بازی گفت:

 

اینکه از اول می توانستیم این سه مهاجم را در کنار هم از ابتدا بازی می دادم، نمی دانم اما من منتظر این بودم که در این بازی شرایط بازی هر سه نفر فراهم شود، اگر هر سه را در نیمه نخست بازی می دادیم شرایط متفاوت میشد اما زمانی دیدم که حریف کمی خسته شده و فضا برای ما بیشتر است تصمیم به این بازی دادن سه مهاجم گرفتم. این شرایط امروز به وجود امد و این بازیکنان نیز به بهترین نحوه ممکن وظیفه خود را انجام دادند.

 

قرعه کشی

 

در حال حاضر وارد مرحله جدیدی میشویم قرعه کشی میشود و ببینید که تنها 16 تیم حضور دارند بهترین های اروپا و این کاملا مشخص است که سه یا چهار تیم قدرت بیشتری دارند و رقابت با انها سخت تر است اما نمی توانید اولویت در قرعه کشی داشته باشید خب این خطری ست که همیشه وجود داشته باید ببینیم و ما با تمام توان برابر هر حریفی که باشد به میدان می رویم.

 

رونالدو در رئال گل های بیشتری می زد چطور می تواند به ان دوران برگردد؟

 

خب رونالدو بیش از همه مد نظر است و مورد توجه، او پنج بار توپ طلا را از ان خود کرده و ما در مورد یک قهرمان و یک فوق ستاره صحبت می کنیم. این به این معنا نیست که شما چون رونالدو را دارید همیشه پیروز میشوید. برای روبرو شدن همیشه باید برابر یک تیم قدرتمند به میدان روید، شاید هیچ کس بازیکنی به مانند رونالدو را در اختیار ندارد اما تیم شان در سطح بسیار بالایی قرار دارد. رونالدو می تواند به ما در این مسیر کمک کند اما باید تیم یکدست و هماهنگ کار کند و خوب حرکت کند همه به این نیاز دارند که تیم خوب پیش برود. ما خیلی خوشحالیم که رونالدو را در اختیار داریم اما باید بدانیم که او را باید در فرصت هایی قرار دهیم که بتواند پتانسیل و توان خود را به طور کامل به نمایش بگذارد.

 

ساری در خصوص شرایط تیم در هفته های اتی نیز گفت:

 

برای چند ماه کمی از حجم تعدادهای بازی کم میشود و مصدومین زیاد تیم نیز به تیم برمی گردند، می توانیم با نفرات بیشتری تمرین کنیم و این برای ما بسیار مهم است و می تواند به پیشرفت برنامه های مان کمک زیادی کند. امشب مجبور بودیم دست به تغییراتی بزنیم، کوادرادو برای نیم ساعت در تلاش بود تا خود را در این موقعیت جدید پیدا کند و خوب نتوانست بازی کند اما در نیمه دوم بسیار خوب کار کرد. به کار و تمرین بیشتری نیاز داریم. من فکر می کنم امروز بازی خوبی انجام دادیم. یک بازی خوب از کل تیم، به طور مثال می توانم به بازی خوب دمیرال اشاره کنم خیلی خوب بازی کرد و به نظرم به کمی پیشرفت تکنیکی نیاز دارد ولی در مجموع از تیم و بازیکنانم در این بازی راضی هستم.

 

و در پایان ایا صحبتی در خصوص آتالانتا دارید؟

 

خوشحالم، به بازیکنان، مربی و مجموعه این تیم تبریک می گویم. مجموعه ای که کار فوق العاده ای انجام داد. من اخیرا بازی اتالانتا و شاختار را دیدم و باید بگویم انتظارش را داشتم. این واقعا زیباست وقتی انتظار داشته باشی اتالانتا در لیگ قهرمانان پیش رود به این معنی ست که انها کاری که انجام داده اند یک کارفوق العاده بوده.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: